Hej allihop, jag vet inte hur det är med er, men jag kan inte spela på Madwin , spelen räknas men spelas inte med felmeddelandet. Säg till om ni har samma problem. Ha en härlig dag alla
God morgon, Nej, jag har inte samma problem? Har inte ditt konto blivit hackat? Använder du en bärbar dator? Du behöver köra ditt antivirusprogram. Eller kanske du borde byta nätverkskabel? Om du bor i Belgien råder jag dig att ringa VOO-företaget. De kommer att installera en kabel plus en låda med små lampor så att du kan se när du har internet och om internet är nere. Kort sagt, förklara ditt problem för webbansvarig för webbplatsen madwin.com. Gå till ditt konto och scrolla ner så ser du kundtjänst; Men du behöver skapa en fil. Jag är inte bra med datorer, så... Jag vet inte hur man gör det!! Titta längst ner på spelsidan om du inte ser "Kontakt".
Hej allihop, jag vet inte hur det är med er, men jag kan inte spela på Madwin , spelen räknas men spelas inte med felmeddelandet. Säg till om ni har samma problem. Ha en härlig dag alla