|
godnatt 2loup1, bra när jag började posta på forumet, det fanns en väntetid för validering, så visade mina inlägg omedelbart och under de senaste veckorna börjar det ta tid ... det här är inte nödvändigtvis irriterande, men jag gillar att veta varför av hur 😂 och då får jag veta att jag kanske inte har respekterat reglerna inte är väldigt snällt, jag tror inte att jag har något att hävda mig själv. .och i så fall kan vi ha skickat ett meddelande ... Tja, hur kontaktar jag kundtjänst eftersom ingen kundservice är relevant för mitt fall? på det här, godnatt till alla, det är redan väldigt sent 🙋
|
|
Hej vinbär 🌹
Pratar du om TOP POSTOR status ???
Om ja, gå igenom kundtjänsten och omformulera en förfrågan 🙁y):
Ha en trevlig dag 🌹
|
|
uh .......... i vilket avsnitt kan jag ansöka? det finns andra "rubriker" i förslagen, men det fungerar inte .......
|
|
Jag kommer att be dem att inte Jag spelar varje dag och jag tror inte att jag har missat reglerna huruvida på webbplatsen eller forumet ... Jag hade tagit det bra, men plötsligt känner jag mig upprörd ..... 🤨
|
|
God kväll Guizmore
Jag är i samma fall som Currant, när du talar om aktiv spelare betyder det så många meddelanden som skickats? Det finns ibland dagar och veckor när det inte finns något att säga utan att vara överflödigt ...
Ha en bra kväll
|
|
Hej, den här statusen är reserverad för aktiva spelare. Så om du inte längre är aktiv eller om du inte har respekterat reglerna, i det här fallet skriver du statusen. Du kan fråga kundservice.
Med vänliga hälsningar. 🙂
|
|
inget svar? och jag har fortfarande inte återställt min "privilegierade" status, lol!
|
|