|
Hej alla! đ
Har du lagt mÀrke till nyheterna och Àndringar pÄ de olika sidorna: - GÄvornas historia tydligare - det nya DreamCard - grÀnssnittet - raffle showcase (med maximal validering per gÄva) - showcase krediter - ...
Vad tycker du?
Bra spel till alla och bra upptĂ€ckt! đž
|
|
Det buggar mycket men annars Àr det inte dÄligt. ^^
|
|
Hej alla,
Liten lÀgenhet, under valideringen av lotteriets montrar, nÀr vi validerar en hel del, ÄtervÀnder vi systematiskt till sidan för alla montrar. Det var redan sÄ pÄ MadWin men pÄ CadoVillage och QuoVerbis vi oss i utlottningsfönstret sÄ det gick snabbare.
HallÄ, GÄ bara ner pÄ sidan och klicka pÄ Showcases Tombolas (i webbplatskartan lÀngst ner pÄ varje sida) Ha en bra dag
|
|
pÄ CadoVillage vi pass i presentbutiken för SpelpoÀng , pÄ MadWin och QuoVerbis Àr det Spelkrediter .... förutom att det inte fungerar nÄgonstans ... finns det ett sÀrskilt villkor för att fÄ tillgÄng till den hÀr gÄvan, i sÄ fall vore det coolt att meddela oss
|
|
Fortfarande inte vann detta kit min ti kanin ..... đč
Bra korsfingrar och tĂ„r đđđđđ
|
|
tack till kundtjĂ€nst för ditt ingripande, Ă€r omvandlingen av galpoints till krediter bra gjort đ€
|
|
Hej alla
Jag gillar Àndringen av webbplatser; Jag tycker att det Àr vÀldigt trevligt och det undviker att bli trött.
SmÄ platta, nÀr vi validerar lotteri, nÀr vi validerar mycket, Äterkommer vi alltid till sidan av alla fönster. Det var redan sÄ pÄ MadWin men CadoVillage och QuoVerbis , vi stannade i showcase tomten sÄ det var snabbare.
Möjligheten att överföra krediter frĂ„n en plats till en annan Ă€r mycket bra. Synd det Ă€r inte detsamma för poĂ€ng đ„
Den unika valideringen för varje parti tas slutligen i bruk (utom pĂ„ madGames đ), varför inte !!!
Tack sĂ„ mycket raphi62200 đč,
Ah det hĂ€r berömda paketet, det kommer fortfarande att göra oss "prata" lĂ€nge đđđ
Men vi fĂ„r det en dag, vi fĂ„r den đ
|
|
inga krediter antingen i CadoVillage ; Det finns ingen rubrik i kundtjÀnsten. Jag gjorde en förfrÄgan i krediter och gÄvor till CadoVillage .
|
|
HallÄ
Du Àr flera som stöter pÄ problem med konversationen: tack för att du rapporterar det till kundtjÀnsten som sjÀlvklart gör vad som Àr nödvÀndigt.
Vi arbetar pÄ vÄr sida om lösningen av denna bugg!
Webben "
|
|
Jag har bara handlat för poÀng och inte heller krediterad.
|
|