|
Ja, jag kontaktade kundtjänsten men jag har fortfarande inget svar och min sats är fortfarande i ett ospecificerat tillstånd 😕
För en gång vann jag något 🙁
|
|
Om denna status kvarstår, kontakta kundservice ändå, de kommer att ge dig ett exakt svar !!!
|
|
Okej tack!
Så jag behöver inte oroa mig, allt är klart på min sida om det är krediterna eller min info 😉
|
|
För eventuella personliga problem, kontakta kundservice. De kommer att svara dig snabbt och de kommer att veta vad de talar om till skillnad från oss.
Observera att det finns kontroller som görs för nya spelare för att säkerställa inga avvikelser på ditt konto (information, krediter etc ...) när ditt konto kommer att bli validerat kommer dina partier att bli validerade mycket mer snabbt 😉
|
|
Jag tycker det är nyfiken, kanske är det ett tekniskt problem?
Jag tänkte att ladda om igen men jag väntar på valideringen eftersom jag har nöjet att vinna ett blygsamt parti och hoppa efter tre dagar ett ospecificerat tillstånd ... 🙁
Tack till MadWin i förväg för att lösa detta problem, men å andra sidan måste de administratörer ha mycket arbete så att hantera alla våra beställningar som de kanske ställer denna status under tiden?
Tack också för dem som har samma problem att komma hit och för andra om du hade det här problemet efter hur länge det har lösts?
Med vänliga hälsningar.
|
|
Jag har också mycket "inte fyllt" (tombolan) i 15 dagar, och jag ställde en fråga till kundtjänst för att få veta betydelsen att följa
|
|