Spelare Cashcube12 postat ett inlägg den 19/10 17:03 på MadLotto Forum: GIFT STATUS: FATTAS inte? . Svara honom på MadLotto och MadLotto ut med andra spelare - sida 2

Sista lotteriet tecknar  15 24 25 35 38 42  : vinnare: 805 

ämne:  GIFT STATUS: FATTAS inte?
raphi62200
392 
20/10/2010 20:26:15

PS: valideringstiden beror främst på det totala antalet vunna gåvor per dag som ska valideras, kontrollera om det fortfarande är tillgängligt (om inte får du ett mail från kundtjänst och motsvarande i Spelpoäng du får tillbaka) utan att räknas målet för en kundtjänst, att svara på alla förfrågningar från spelarna varje dag (gåvor, tekniska problem ...).

Jag jobbar för en kundtjänst och det är samma sak. Vi gör vårt bästa!!! 😂

raphi62200
392 
20/10/2010 20:14:50

Om MadWin inte litar på sina spelare då...

MadWin ville ha mitt identitetskort kommer jag att ge honom det utan problem, det utgör inga problem för mig eftersom jag är en ärlig spelare och som inte har någon anledning att ljuga!

Problemet är att kundtjänst inte svarar men jag antar att de har många förfrågningar...

Kanske är det bara ett tekniskt problem?

God kväll och lycka till alla!


God kväll !

För att svara på dina olika förfrågningar, vet att jag har varit registrerad i 10 månader och jag har aldrig blivit tillfrågad om mitt identitetskort. Det är inte systematiskt. Men i reglerna som du accepterade när du registrerade dig kan webbplatsen be dig om ditt kort.
Kundtjänst har säkert många förfrågningar och mycket arbete, men det har alltid varit effektivt och snabbt (jag talar för mig själv och många spelare kommer att hålla med).
Och det viktigaste att veta är att du måste vänta på att din gåva ska valideras. Reglerna föreskriver upp till 5 veckor! men mycket ofta max 5 till 10 dagar. Du vann din gåva för väldigt länge sedan, så som du säger, det är bättre att ha tålamod.

God kväll på dig och grattis till presenten! 🌹

Cashcube12
11 
20/10/2010 19:31:19

Tack för ditt svar !

Cashcube12
11 
20/10/2010 19:14:16

Om MadWin inte litar på sina spelare då...

MadWin ville ha mitt identitetskort kommer jag att ge honom det utan problem, det utgör inga problem för mig eftersom jag är en ärlig spelare och som inte har någon anledning att ljuga!

Problemet är att kundtjänst inte svarar men jag antar att de har många förfrågningar...

Kanske är det bara ett tekniskt problem?

God kväll och lycka till alla!

sofetjp
20/10/2010 19:12:14

Jag fick ett svar från kundtjänst:
"Ej ifyllt tillstånd är ett tillfälligt tillstånd vilket betyder att din gåva väntar på validering av administratörerna. Detta tillstånd kommer att uppdateras så snart valideringen är effektiv."

Kort sagt, du måste ha tålamod!

Cashcube12
11 
20/10/2010 17:56:22

Aha okej :)

Men eftersom det är första gången jag registrerar mig så förstår jag inte!

Och om det var en bil skulle jag förstå men en yoghurttillverkare...


cricri04
329 
20/10/2010 17:28:58

Jag tror att det delvis är för att undvika multikonton (flera konton för samma person) och spökkonton, men jag är ingen expert på detta ämne!

Cashcube12
11 
20/10/2010 17:07:11

Tack för ditt svar.

Och fortfarande inget svar ännu ...

Dessutom ser jag inte intresse av att skicka ett kort av tandvård med vetskap om att min information är bra och att det är första gången jag registrerar mig på MadWin , vilket kommer att göra en dålig adress för att få sina satser LOL 🤪

Slutligen hoppas jag att allt kommer tillbaka snabbt i ordning, för för en gång jag vinner en blygsam parti någonstans finns det detta problem och det deprimerar mig 🙁

Tack för din hjälp!

Cashcube12
11 
20/10/2010 17:07:10

Tack för ditt svar.

Och fortfarande inget svar ännu ...

Dessutom ser jag inte intresse av att skicka ett kort av tandvård med vetskap om att min information är bra och att det är första gången jag registrerar mig på MadWin , vilket kommer att göra en dålig adress för att få sina satser LOL 🤪

Slutligen hoppas jag att allt kommer tillbaka snabbt i ordning, för för en gång jag vinner en blygsam parti någonstans finns det detta problem och det deprimerar mig 🙁

Tack för din hjälp!

lapinkausangvert
246 
20/10/2010 16:37:07

Hej Cashcube12,

Grattis till yoghurtmakaren 🙁y): "Då har denna status redan hänt mig. Efter att ha kontaktat kundtjänst frågade han mig att skicka honom en kopia av ett identitetskort och en kopia av en faktura för att verifiera min kontaktinformation. De kontrollerar spelarna för att hålla webbplatsen seriös. För min del, efter att ha lämnat dessa dokument, är allt tillbaka i ordning, mitt parti validerades och skickades och nu får jag mina partier utan oro.

Så jag rekommenderar dig, som du sa cricri04, att kontakta kundservice som svarar på dig och ge dig proceduren att följa för att inte längre ha denna oro.

Åh, jag läser in ditt inlägg och du har redan kontakt med tjänsten. Klient, jag är säker på att du redan har ett svar när den är.

Tja, jag önskar dig en bra mottagning av din yoghurt och bra spel.



DreamCentury
Gratis Lotto utan skyldighet att köpa, gratis lotteri och gåvor

© Copyright 1999-2024 - DreamCentury Entertainment - Alla rättigheter reserverade